Panowie polecany serwis turbo w Łodzi, znacie AS-Mot?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bikerek
    Classic
    • 2010
    • 24

    Panowie polecany serwis turbo w Łodzi, znacie AS-Mot?

    Big, Czy to skoda czy renowka modzic trzeba :diabelski_usmiech
    manius
  • wojtek1982
    Ambiente
    • 2009
    • 108

    #2
    Panowie polecany serwis turbo w Łodzi, znacie AS-Mot?

    Czekam na opinie o dobrym serwisie turbosprężarek w Łodzi. Czy naprawialiście w AS-Mocie na Kilińskiego?

    Komentarz

    • filipT
      Rider
      • 2010
      • 554

      #3
      polecamy dopiero od 5 wątku, ty masz dopiero 2. jeszcze 3
      Mój Szkodnik

      Komentarz

      • wojtek1982
        Ambiente
        • 2009
        • 108

        #4
        to chyba jakiś przykry żart, myślałem że ideą forum jak i całego OCP jest wzajemna pomoc a nie rozpoczynacie kolejnych wątków. Zresztą nie rozpoczynam wątków, które już są. :shock:

        Komentarz

        • sontario
          Rider
          • 2007
          • 260
          • Octavia II (1Z3)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #6
          W Łodzi niestety nie ma... Ja regenerowałem w Turbo-Techu na Giewont, ale nie polecam. Nie byli w stanie zrobić mojej turbiny. Poprawiali 3x swoją robotę i nie udało im się. Zwrócili mi kasę, ale koszta wyjęcia turbiny za każdym razem ponosiłem ja. Zresztą w turbotechu pracują sami wielcy faryzeusze, którzy lepiej znają nasze samochody niż my sami, więc radzę omijać ten serwis wieeeelkim łukiem.

          Pozdrawiam
          OII Elegance 2.0 TDI

          Komentarz

          • wojtek1982
            Ambiente
            • 2009
            • 108

            #7
            Słyszałem dokładnie to samo, że w Łodzi nie ma dobrego zakładu, który naprawia turbo. Ja zdecydowałem się na Dynamicę z Andrzejowa. To czy zrobiłem dobrze, okaże się w przyszłym tygodniu, oczywiście refleksjami się podzielę. Znajomy polecał mi firmy na śląsku, ale za dużo zachodu z wyjęciem, wysłaniem, naprawą i uznaniem gwarancji w przyszłości. Lepiej jak montaż, naprawę i demontaż realizuje jedna firma, pozdrawiam

            Komentarz

            • sontario
              Rider
              • 2007
              • 260
              • Octavia II (1Z3)
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #8
              wojtek1982, odebrałeś już autko? Zadowolony jesteś z tego serwisu w Andrzejowie?
              OII Elegance 2.0 TDI

              Komentarz

              • wojtek1982
                Ambiente
                • 2009
                • 108

                #9
                Cześć

                Autko odebrane, problem usunięty (zabrudzona geometria). Za wyczyszczenie geometrii i wymianę uszczelek oraz demontaż i montaż, zapłaciłem 950 zł. Mam roczną gwarancję. Dzisiaj jadę na kompa a jutro jadę w trasę, więc pełną ocenę tego serwisu podam po weekendzie. Jeszcze parę razy przeciągnę furę do 4-4,5 tys. Na pewno na ich plus świadczy:
                -spore grono klientów, non stop ruch, więc ludzie kierują się do nich.
                -profesjonalnie wyglądający serwis, żaden garaż, ale dobre stanowiska robocze
                -zainteresowanie klientem (co prawda jestem dla nich kasą, ale naprawdę potraktowali mnie w porządku)
                Pozdrawiam

                Komentarz

                • sontario
                  Rider
                  • 2007
                  • 260
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                  #10
                  A jakie objawy miałeś przed regeneracją??
                  OII Elegance 2.0 TDI

                  Komentarz

                  • wojtek1982
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 108

                    #11
                    Przy około 3-3,5 tysiąca auto dostawało nagłej zadyszki a potem nie rozpędzało się tak dynamicznie (chodziło jak SDI). Problem znikał w momencie ponownego odpalenia auta (reset kompa). Na początku myślałem, że trzeba trochę przybutować auto, ale niestety nic to nie dało, poza pojawieniem się komunikatu na kompie w języku niemieckim, że mam jechać do warsztatu. Pojawił się także symbol "check engine", który po paru kolejnych odpaleniach znikał. Podłączyłem auto pod VAG-a i wywaliło błąd przeładowania turbo. Poczytałem, że może to N75, EGR, przepływka albo turbo, więc zakres cenowy dosyć szeroki. Pojeździłem po paru warsztatach od turbo, aby upewnić się co dolega. Ziścił się koszmar każdej Skody ze zmienną geometrią czyli zapieczone kierownice. Jeżeli masz podobny problem to test domowym sposobem polega na wrzuceniu 3-go biegu przy około 1500 obr i wciśnięcie pedału do podłogi, jak odetnie to sprawa jasna.

                    Komentarz

                    • sontario
                      Rider
                      • 2007
                      • 260
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                      #12
                      U mnie wyło... sowa że ja pier.... Nie do zniesienia. Tak poza tym było OK. Żadnych notlaufów, żadnych błędów. Regeneracja nic nie pomogła, dalej wyło, mimo że auto zapinało jak należy. Wymieniłem turbo na nówkę sztukę. Sowa jest nadal słyszalna, ale już bardzo cicho, więc ja już nie wiem co jest przyczyną i gdzie szukać problemu. Pod względem technicznym i pomiarowym nie ma się do czego przyczepić - parametry wzorcowe. Nowe turbo przejechało dopiero 5 kkm, a całkowity przebieg samochodu to 113 kkm. Auto w serii.
                      OII Elegance 2.0 TDI

                      Komentarz

                      • wojtek1982
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 108

                        #13
                        No to nieciekawie, ja przynajmniej wiedziałem co jest nie tak. Zapewne pytałeś na forum czy ktoś miał podobne problemy w aucie o podobnych parametrach? :wink:

                        Komentarz

                        • sontario
                          Rider
                          • 2007
                          • 260
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BKD 2.0 TDI 140 KM

                          #14
                          Sowa to jest temat wielka zagadka.... Występuje ale nikt nie wie co jest przyczyną i jak to leczyć. Wszystkie ASO knocą zawsze: TTTM. Słuchać tego już nie mogę. U mnie auto jeździło normalnie i gdyby nie sowa, to pewnie nic bym do tej pory nie robił z turbo. Regeneracja nie pomogła, choć kapkę się uciszyło. Jednak nie satysfakcjonowało mnie to, więc postanowiłem wywalić stare turbo i wstawić nówkę sztukę. Jest o wiele lepiej, ale nie ma ideału. Da się jeszcze delikatną sowę usłyszeć. Z problemem walczyłem prawie 2 lata, wydałem sporo kasy i dupa zbita... Dałem se siana już. Zastanawiałem się, czy to nie wina czegoś innego. Ale w silniku mechanik nic nie znalazł - pracuje jak zegareczek, parametry wzorcowe, układ dolotowy szczelny, wszystko cacy. Dla pewności wymieniłem jeszcze wąż olejowy do turbo, zmierzyłem ciśnienie oleju, jest nowy zawór EGR i przepustnica, która sama z siebie padła... Nie mam już pomysłów co powoduje sowę w całkowicie nowej turbinie. Poddałem się i tak już jeżdżę.
                          OII Elegance 2.0 TDI

                          Komentarz

                          • wojtek1982
                            Ambiente
                            • 2009
                            • 108

                            #15
                            Rzeczywiście po takiej dawce wydatków i mizernych efektów można się poirytować. Nic innego Ci nie pozostaje jak jeździć i niczym się nie przejmować

                            Komentarz

                            • kubasek11
                              Rider
                              • 2007
                              • 483

                              #16
                              sontario, i jak turbo się sprawuje, sowa powraca.

                              Bo u mnie w sobotę sowa zdechła, ale za to przy butowaniu pojawiła się biały dym z rury, parametry (przyspieszenie) bez zmian, dalej zapitala.

                              Aż mnie ta cisza przeraża więc daję turbo do regeneracji.

                              Sowa od 32000 km, teraz 75000 km.

                              Zobaczymy co z tego wyjdzie.
                              Czarna sztuka - Bixenon skrętny - Czerwona skóra - Pakiet SPORT
                              Było: 109KM 250Nm. Jest: 147KM 320Nm by TDI-RACING :-)

                              Biała sztuka - Zamówiona 06.08.2014
                              Wyprodukowana 07.10.2014
                              Odbiór 31.10.2014

                              Komentarz

                              • sew1981
                                RS
                                S_OCP MemberModeratorr
                                • 2009
                                • 10917
                                • Fiat

                                #17
                                akurat mi się wydaje ze bkd to tttm...z tą sową , kompletnie bym to olał i jeździł, jak nie łapie błędów

                                Komentarz

                                Pracuję...